Migreny

🤕Zdarzają Ci się silne bóle głowy? Trwają nawet kilka dni? Towarzyszą temu nudności? Niestety, może to być jedna z postaci migreny.

Na całym świecie jest ich ponad 50 rodzajów⁉️
Niestety większość lekarzy nie podejmuje się znalezienia przyczyny, tylko od razu przepisuje leki i skazuje na wieczne cierpienie❗️

✅ Kluczowym podejściem do migren, jest znalezienie przyczyny jej powstawania.
O to niektóre z nich:
♦️ na tle hormonalnym
♦️ nadmierne napięcie tkanek miękkich
♦️ stres
♦️ cykl miesiączkowy
♦️ zmiana ciśnienia
♦️ niewłaściwa dieta

Poniżej znajdują się niektóre z objawów, poza wspomnianymi dolegliwościami:
✔️ aura
✔️ ból za okiem
✔️ nudności
✔️ światłowstręt
✔️ rozdrażnienie
✔️ irytacja dźwiękowa

Migreny potrafią być inne u każdego z nas. U jednych trwaja dzień, a u innych nawet tydzień. Czasem zdarza się, że jesteśmy wyeliminowani z funkcjonowania i żadna tabletka nie jest w stanie pomóc.

📌Niestety, jak juz się pewnie domyślacie, leczenie migren u każdego pacjenta bywa inne. Kwestia wyżej wymienionego podłoża migren. Natomiast istnieje szereg terapii, które potrafią ułatwić funkcjonowanie podczas trwania migren lub je zlikwidować. Terapie te wymagają czasu i często zaangażowania ze strony pacjenta.

📌Odreagowanie z klawiterapii, zabieg abdominalny z medycyny manualnej FRSc, pinoterapia i akupunktura potrafią zdziałać cuda nawet przy najtrudniejszych przypadkach!

Pamiętaj! Migrena to nie wyrok🤕! Nie musisz brać tabletek do końca życia! Przyjdź i daj sobie pomóc! Zapraszam🤗